Vuosikymmeniä uusimman 007 James Bond -elokuviin liittyivät erikoisvarustetut autot, mutta myös muut uutuustuotteet. Ja niin on marraskuussa ensi-iltansa tulevassa No Time To Die -elokuvassa, jossa esiintyvät HDM Globalin tulevan 5G-uutuuspuhelimen lisäksi Nokia 7.2 ja retromali 3310.
HMD Globalin kaikkien aikojen suurimman markkinointikampanjan avaava mainosfilmi tulee olemaaan ensivilkaisu tuleviin Nokia-älypuhelimiin. Kampanjan kasvona on näyttelijä Lashana Lynch, joka esittää Bond-elokuvassa uutta 00-agenttia, Nomia.
HMD Globalin kampanjan avaa BAFTA-palkitun ohjaajan Amma Asenten ohjaama No Time to Die -elokuvasta inspiraationsa saanut mainosfilmi. Kampanjan avaava 90 sekunnin video esittää agentti Nomin ratkaisemassa salaista tehtävää uuden Nokia-älypuhelimen avulla.
Naistenpäivänä 8.3. alkava markkinointikampanja näkyy valkokankailla, ulkomainonnassa, kaupoissa sekä sosiaalisessa mediassa. Uudet Nokia-puhelimet julkaistaan tosin jo 19.3 eli kuukausia ennen elokuvan maailman ensi-iltaa 12.11.2020.
”Ensi-illan siirtyminen marraskuulle loi meille upean mahdollisuuden rakentaa jännitystä yhteistyön ympärille. Elokuvan keskiössä on innovaatio, ja käyttämämme teknologiamme kanssa Bond-yhteistyö tekee puhelimistamme ainoan laitteen, jonka kukaan, edes 00-agentti, tarvitsee”, Juho Sarvikas, HMD Globalin tuotejohtaja, kommentoi.
Tulevien Nokia-uutuuspuhelinten lisäksi elokuvassa esiintyvät Nokia 7.2. ja jo ikonisen aseman saavuttanut 3310, jota on joskus sanottu maailman kestävimmäksi kännykäksi.
Lisää: No Time to Die -esittelyvideo Youtubessa (LINKKI) ja 8,3.2020 alkaen HMD Globalin mainosvideo (LINKKI, tulossa)