Helsingin Sanomat laajentaa ensi vuoden alussa teknologia- ja talousuutisointiaan uudenlaisella sähköisellä HS Visio -mediallaan. Kohderyhmäksi ilmoitetaan alan päättäjät, nuoret talous- ja teknologia-alan ammattilaiset sekä taloutta, teknologiaa ja tulevaisuutta koskevista aiheista muuten kiinnostuneet lukijat.
Tuleva HS Visio on osa Helsingin Sanomien tilausta ja tukee laajemminkin Helsingin Sanomien digitaalista strategiaa, jossa paperilehden tilausten laskua korvataan digitilauksilla. Uusi HS Visio tehdään suoraan digitaaliseen ympäristöön.
HS Vision taustalla on Helsingin Sanomien tiedotteen mukaan uusien rekrytointien lisäksi teknologia-alan kolumnistit, kuten Piilaaksossa vaikuttava yritysjohtaja Mårten Mickos, Upright Projectin Annu Nieminen sekä Supercellin perustaja Ilkka Paananen.
HS Vision sisältö on Helsingin Sanomien mukaan suunnattu myös lukijoille, jotka ovat kiinnostuneita maailmantalouden ja talouspolitiikan lisäksi mm. johtajuudesta ja itsensä kehittämisestä.
Lehti kertoo satsaavansa myös laajemmin talousjournalismiin ja kasvattavansa lehdessö talousuutisten määrää ja lisää talouden, yritysmaailman, teknologian ja työelämän aiheita syventävää feature-kerrontaa.
Uusi HS Visio ja HS:n talousuudistus lanseerataan tiedotteen mukaan alkuvuonna 2021.